Friday, February 18, 2011

assalamualaikum...
videohari ni cuma nak kongsi apa yang berlaku hari ni jew. sedih bila mengenangkan diri sendiri yang serba kekurangan ni. nasib baik la ada jugak kawan yang senasib. tak ada la rasa sangat. tapi apa-apa pun malu jugak la bila ilmu tak cukup di dada. memang betul orang tak la kata kat kita yang kita ni benda tu pun x tau. tapi dah memang tak tahu apa2 nak wat macam mana. nak tipu pun tak boleh la sebab satu benda pun tak tahu. betul... kita belajar benda yang kita tak tahu tapi.... entah la kali pertama la yang aku rasa bodoh sangat. malu pun ada. selalunya masuk kelas tu ada jugak la pengetahuan sikit dan tak la panik sangat bila kena soal. ni wat malu je.... macam nak nangis pun ada. macam2 perasaan tadi...  aduh....macam mana la nak tempuh hari2 yang mendatang. sekarang ni aku rasa macam tak sabar nak habis dan nak tunggu minggu ke 14. hahahhaahah jahat nyaaaa

Sunday, February 6, 2011

sweet 22

Hari ini tanggal 6 Februari ulang tahun kelahiran aku. cepatnya masa berlalu dah 22 tahun aku tahun ni. aku rasa macam budak2 lagi padahal kawan-kawan aku dah ada anak pun. huhuhuhu perasan muda betul la aku ni. sedih jugakla kena sambut di tanjung malim sorang-sorang lak tu. kalau kat kampung best la jugak boleh sambut dengan keluarga. boleh jugak makan kek huhuhuhuhu. aduh sedih la hausemate tak balik lagi. Tapi......ramai jugak la kawan yang ucap kat aku. huhuhuhu best jugak. apa pun terima kasih kepada sesiapa yang ucapkan ulang tahun kat aku...saaaaayang korang semua. terima kasih semua kawan-kawan.