Sunday, October 31, 2010

pengalaman baru

Hari ini hari terakhir kuliah. seronok sangat hahahahaha. tak sabar rasanya nak balik kampung nak jumpa mak, ayah dan si kembar. Aduh rindunya nak gaduh ngan budak dua orang tu. macam-macam kerenah la budak dua orang tu. aku balik ni mesti nak suruh aku belanja depa. hmmmm nasib la ada kembar tu terhibur gak la hati ni. kalau tak mesti boring. lepas ni dah nak masuk semester 4. huhuhuhuhu mcm x percaya je kejap je dah abih sem. lepas cuti ni dah nak exam takut la pulak. so doa doakanlah ye bg senang aku jawab exam nanti da bagi rajin baca buku.hhahaaah ni tak asyik dok layan mek shimah ni srg je. ish2 x de keja betul la si shuhada ngan shimah ni. dok merapu je 24 jam. buku x mau baca. shimah baca buku... tadi aku pergi tegok pentauliahan briged bomba 2...hehehehe best jugak la tp ada yang x berapa nak jadi. kesian kat depa dah la hose 2 berat kelam kabut tadi. kat suni aku ada letak gambar yang aku ambil tadi hahahaa....









sape ni huhuhuu




2 comments:

  1. hehehe...comelnye...nk knl blh???..nnt leh slmtkn sy kan

    ReplyDelete
  2. hahahhaa ayu2 aku jd bomba beb. mcm x caya je

    ReplyDelete