Monday, January 24, 2011

suratan atau kebetulan.

hari ni macam-macam perkara terjadi kat aku. mula-mula suka kemudian sedih pula aku rasa. terkilan sangat. aku tak tau la apa salah yang telah aku buat. Dulu kawan aku yang sorang ni selalu kata apa yang berlaku kat kita ni pasti ada hikmahnya dan mungkin disebabkan kesalahan yang pernah kita buat. Jadi muhasabahlah dan ingat kembali apa yang telah kita lakukan. emmm entah lah aku x dapat pasti apa yang telah aku lakukan. ye la kan kita mana la sedar apa kesalahan yang telah kita lakukan kalau tak ada orang yang menegur kita. sapa yang berani nak tegur kan kalau kita ada wat silap. ini lah masalah kita sekarang kalau orang wat silap bukan kita nak tegur tapi kata kat belakang ini x betul ni salah. tapi nak tegur x jugak. emmmm entah lah mungkin juga ada hikmah disebalik apa yang aku alami ari ni. ada kawan aku yang sorang ni pulak kata mungkin aku rindukan kat kampung. hmmmm mungkin. entah la aku pun x tahu. rindu 2 memang la aku rindu sangat kat mak aku. aku  x tahu la apa perasaan aku sekarang. kadang rasa suka kadang 2 rasa sedih sangat dengan apa yang berlaku kat aku. aku x tahu nak luahkan kat sapa. bukannya kau x ada kawan, kawan aku ramai tapi entah la. bukan orang yang sesuai kot untuk aku luahkan perasaan aku ni. jadi sekarang aku luah je kat sini dan selebihnya pendam je lah. ya allah mudahkanlah urusan ku dan lapangkanlah dada ku ya allah. dua tiga ari ni aku rasa x tenang sangat. fikiran ku buntu ya allah....

1 comment:

  1. aku?????????????....luahkn kt aku....selepas ang luahkn pda pencipta...:)

    ReplyDelete