Sunday, April 24, 2011

tambah koleksi

 
sem 4 sahaja

aduhh gara-gara banyak sangat jualan buku pada sem ni jadi banyak la aku beli. hehehhe memang keja gila la. dah la banyak buku yg kena beli sem ni sempat lagi beli novel. kalau la mak aku tau duit aku banyak habis beli buku yang berapa nak berfaedah ni jenuh la aku nak kena beleter. hehe tapi x ape mak aku paham minat aku. dia bunyi pun sekejap je. puas sangat dapat beli buku yang kita minat kan. ada jugak kawan aku kata pembaziran sahaja tapi dia pinjam bila kau beli. oragyang tak minat untuk beli buku tak akan faham perasaan kita  bila dapat beli buku. salah satu cita-cita aku adalah nak buat mini perpustakaan kat umah nanti. jadi sekarang aku nak kumpul buku banyak-banyak. suka sangat bila nampak buku yang banyak di depan mata. emmmm x kisah la buku apa pun janji buku. 

membaa amalan mulia
dengan membaca dapat memperbaiki bahasa yang digunakan
dan dapat meningkatkan kosa kata dan menambahkan ilmu.

^ -^
*



No comments:

Post a Comment