Wednesday, December 11, 2013

11. 12. 13

11/12/13 punya cerita.

Biasa la kalau ada je tarikh cantik mesti ada yang buat majlis terutamanya majlis kawen. Ye la  senang nak ingat kot. Bukan itu je. semua la pakat dok post kat fb pasal tarikh ni. emm dah jadi tren la.
Dah kata banyak kenduri aku oun tak ketinggalan la menghadirkan diri. huhuhuhu. best kenduri hari ni sebab macam-macam jenis makanan ada. Nasi lauk kambing, nasi ayam, mee goreng, bhun goreng, kuew teaw goreng, cendol dan rojak. banyak kan. tak termakan pun.

aku bukan nak cerita pasal makanan. aku pergi kenduri hari ni biasa je. aku pakai jubah dan selendang. ramai jugak la kenduri tadi masa aku sampai. sampaikan nak ambil makanan pun kena beratur. dah habis abik makanan aku pun cari la tempat kosong untuk menjamu selera. punya la cari last2 hujung sekali baru ada meja. xpe la janji ada tempat. aku pun duduk untuk makan. depan meja aku ada satu keluarga. tiba2 aku terdengar anak kepada pasangan tersebut memberitahu emaknya. mak comel la kakak kat belakang tu sambil matanya melihat aku. waaaaaaaaaaaaa terperasan seketika. hahhahahahaa. dah la aku ni cepat perasan. adikkk tolong la jangan bagi akak bertambah perasan.

kalau semua orang ada cerita dan hari bersejarah pada tarikh yang cantik. aku pun ada... ko hada??? hahahhaa. sudah2 sudah la perasan tu... pecah kang kain tu...hehhehee

No comments:

Post a Comment