Thursday, December 12, 2013

bertunang???

aku sering tertanya-tanya. "kenapa laaaa orang zaman sekarang ni nak bertunang pun dah macam nak kawen. ada pelamin bagai". pakaian x yah nak kata la. memang macam pengantin. yang membezakannya xde pengantin lelaki. kalau ada pun si lelakinya hanyalah memakai t-shirt.

dah kalau bertunang pakai mcm nak kwen. Nanti bila kwen nak pakai macam mana pulak?? ehh mak cik sue yang ko sibuk hal orang ni dah kenapa??? ko pun belum kawen. nak kata kawen bertunang pun belum. ye la cik sue ni nak bertunang dgn sape??? calon pun xde. habis tu dok sibuk hal orang. biar dorang la nak pakai apa pun. ko nanti pun x tau mcm mana. jgn kata orang ko pun sama dua kali lima cik sue.

hehhehe insayaallah kalau aku bertunang nanti aku hanya nak pakai baju biasa je.. ya la bukan apa. aku x mampu nak buat macam doorang tu... hehhehe tu yang jeles tu. x de la aku x jeles pun. aku x suka grand2 sgt. cukup dengan sederhana dan mudahmudahan mendapat berkat dari apa yang aku buat.
 aku juga berharap dapat calon yang akan memahami aku.

No comments:

Post a Comment