Monday, December 23, 2013

azam berazam

tinggal lagi beberapa hari je lagi nak masuk tahun 2014.  banyak azam tahun ni aku kena bawak ke tahun depan. sampai bila??? setiap tahun azam tak tercapai. dengan harapan yang menggunung tinggi aku harap aku boleh mencapai segala azam yang tertangguh. kalau nak senaraikan memang banyak yang tak tercapai. yang biasa2 tu tak penting. ada dua je azam aku yang aku harap boleh tercapai tahun depan. nak wat tahun ni memang tak kesampaian. bukan setakat azam malah harapan.

aku meletakkan harapan yang tinggi. biar tinggi melangit. walaupun orang kata jagan letak harapan terlalu tinggi nanti kalau jatuh sakit yang tak teryanggung. bagi aku biar tinggi melangit sekurang-kurangnya kalau jatuh biarlah tersangkut di gunung-gunung dan bukit-bukit yang tinggi.




No comments:

Post a Comment